lunes, 23 de abril de 2012

CARTA INFORMAL

CARTA INFORMAL SENSE EMOTICONES 

Ei, Maryam!
Què passa tía! Què tal? Fa molt de temps que no ens posem en contacte, et trobo molt a faltar, no sé si tu també m’hauràs trobat a faltar. Perquè sense mi sé que no pots fer res.
Gairebé ja sóc a punt de fer les maletes i tornar, aquest lloc m’està començant a agradar, cosa que al principi no, es un encant. La gent d’aquí és molt bona, simpàtica…
Visc amb una colega i compartim pis. És diu Sara és molt bona nena. El que trobo molt a faltar és el menjar de la meva mare, ja que aquí nomes menjo verdura, amanïda, ja veuràs et faré enveja quan vinguí m’estic posant en forma. Perquè ja molt de pal cuinar. Doncs res, passaré unes quantes setmanetes mes i espero que m’estiguis esperant amb els braços oberts eh!
P.D. Ah! Què tal està en Marc, com ho portes tot? Espero que bé, records. Un petó.  

CARTA INFORMAL AMB EMOTICONES

Ei, Mary!
K que passa tia! K tl? Famol de temps k nn ens posem en contacte, et trbo molt a fltr, n se si tu tmb. M'hauras tr'bat a faltar. Pk sense mi ja sé k nn és el mtx!
N em falta res p tornar, ncara k akest lloc m'sta començant a agradar. La gent es mlt simpatica, bona... comparteixo pis amb una colega que sdiu Sara. Trbo mlt a faltar el mnjr de kasa, la mum, k consti k aki només menjo, verdura, amanida, m'estic posan't enforma. tndras enveja i tot de mi jejeje :) 
dons res passar unes 2 semns i ens veiem spero k mesperis amb els brçs oberts. eh!
Pillina T'estimo :) <3 
P.D: Ah!  K tal sta n Marc, kom o porta tot spero que b records un petonàs. (L). 

No hay comentarios:

Publicar un comentario